«Նարեկացի» արվեստի միությունում տեղի ունեցավ հերթական հանդիպումը Դանիել Երաժշտի հետ։ Այս անգամ միջոցառումը նվիրված էր Վահան Թեքեյանի ծննդյան 140-ամյակին։
Լեոնարդո դա Վինչիի ամենահայտնի կտավը՝ «Մոնա Լիզան», կարող է հեռանալ Լուվրից՝ այլ թանգարաններում ցուցադրվելու համար: Ֆրանսիայի մշակույթի նախարար Ֆրանսուազա Նիսենը հանդիպելու է Լուվրի տնօրենի հետ և քննարկելու է այդ հարցը:
Զրուցակիցս ավագ սերնդի նկարիչ ՀԱՄԲԱՐՁՈՒՄ ՍԱՀԱԿՅԱՆՆ է, որի նկարները գտնվում են, ի մասնավորի, Հայաստանի ազգային պատկերասրահում, Երևանի պատմության թանգարանում, Վանաձորի կերպարվեստի թանգարանում և Մոսկվայի Տրետյակովյան պատկերասրահում:
ՆԻԿՈՂԱՅՈՍ ՆԻԿՈՂՈՍՅԱՆԸ հայ ազգային կերպարվեստի նշանավոր դեմքերից է, ճակատագրի քմահաճույքով ապրում է Մոսկվայում։ Եվ ճակատագիրը, որքան քմահաճ գտնվեց նրա նկատմամբ, նույնքան էլ լի էր բարեհաճությամբ, քանի որ լայն ճանապարհ բացեց նրա առաջ։
Արդեն վաճառքում է հայկական կինոյի վերաբերյալ առաջին ինտերակտիվ, ինտելեկտուալ սեղանի խաղը՝ «Կինոգետը», որը երաշխավորված է ՀՀ մշակույթի նախարարության կողմից։
Առաջին ալիքի ուղիղ եթերում «Դեպի Եվրատեսիլ» նախագծի եզրափակիչ համերգում հեռուստադիտողների և միջազգային փորձագետների ժյուրիի քվեարկության 50։50 հարաբերակցությամբ 10 մասնակիցներից հաղթող ճանաչվեց Սևակ Խանաղյանը՝ ստանալով Հայաստանը «Եվրատեսիլ-2018»-ում ներկայացնելու հնարավորություն:
Թումոյի ուսանողները ներկայացնում են նոր երգ և տեսահոլովակ։ Pyramidz էլեկտրոնային խմբի «Գարիմ» երգի տեսահոլովակը ստեղծել են թումոցիները՝ հանրահայտ ամերիկահայ ռեժիսոր Ալեքս Նազարիի հատուկ աշխատարանի ընթացքում։
Մարտի 5-9-ը Երևանում կանցկացվի հայ կոմպոզիտորական արվեստի 9-րդ փառատոնը։ Ամենամյա երաժշտական այս նախագիծը յուրաքանչյուր տարի նվիրվում է հայ կոմպոզիտորական դպրոցի երախտավորներից մեկին։ Այս տարի փառատոնը նվիրված է կոմպոզիտոր, մանկավարժ, ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Գրիգոր Եղիազարյանի 110-ամյակին։
«Նարցիս» գրական-գեղարվեստական, մշակութային հանդեսի համար դժվար ժամանակներ են: Վերջին տարիներին ֆինանսական խնդիրների առաջ կանգնած գրական պարբերականն այս տարի զրկվել է նաև պետական աջակցությունից:
Մեր ներկա վիճակն ու անկախություն կոչեցյալ ժամանակահատվածում մեր քաղաքականությունը կարող է կարճ ձևով բնութագրվել որպես ամնեղսունակ ու շուստրի քայլերով, երբեմն էլ վազքով դեպի հերթական փոսը գնալու ընթացք։
Նման իրավիճակում մեր գիտակցությանը չի հասնում այն բանը, որ մեր ընթացքը ուրիշների գոյապայքարի հետևանք է՝ հիմնականում անկախ մեզնից...